Statut
|
Marcă anulată
|
Anulată
|
18.03.2011; BOPI 08/2011
|
(111) Numărul de ordine al înregistrării
|
16483
|
(151) Data înregistrării
|
26.05.2008
|
(181) Data de expirare
|
23.03.2017
|
(210) Numărul de depozit
|
020917
|
(220) Data de depozit
|
23.03.2007
|
(442) Publicarea cererii examinate
|
BOPI 01/2008
|
(450) Publicarea mărcii
|
BOPI 06/2008
|
(526) Elementele mărcii asupra cărora nu se extinde dreptul exclusiv
|
"TOURS", cu exceptia executarii grafice deosebite.
|
(531) Clasificarea de la Viena
|
26.04.24; 27.05.11
|
(540) Reproducerea mărcii
|
ODEON TOURS
|
|
|
(550) Tipul mărcii
|
Combinată; Individuală;
|
(591) Culorile revendicate
|
alb-negru
|
(730) Solicitant/Titular
|
MERAJI Nicolai Str. Lesnaia nr. 1, MD-6112, Beşghioz, Ceadîr-Lunga, Republica Moldova
|
(740) Mandatarul autorizat
|
GOMENIUK Iuri Str. Studenţilor nr. 3, bloc 6, ap. 29, MD-2045, Chişinău, Republica Moldova
|
Adresa de corespondenţă
|
GOMENIUK Iuri, mandatar autorizat Str. Studenţilor nr. 3, bloc 6, ap. 29, MD-2045, Chişinău, Republica Moldova
|
(511) Clasificarea de la Nisa
|
35, 39, 43
|
Lista produselor şi/sau serviciilor
|
35 -
publicitate; gestiunea afacerilor comerciale; administrare comercială; lucrări de birou; comercializarea produselor; servicii prestate de magazine;
|
|
39 -
transport; ambalarea şi depozitarea mărfurilor; organizarea călătoriilor;
|
|
43 -
servicii de alimentaţie publică; servicii de cazare temporară.
|
Curtea de Apel
|
Articolul 21. Motive absolute de nulitate (1) Marca este declarată nulă în urma unei cereri de anulare, depuse la Curtea de Apel Chişinău, sau a unei cereri reconvenţionale într-o acţiune de apărare a drepturilor, depuse la aceeaşi instanţă, dacă: a) marca a fost înregistrată contrar prevederilor art.7; b) solicitantul a acţionat cu rea-credinţă în momentul depunerii cererii de înregistrare a mărcii. Marca se consideră ca fiind înregistrată cu rea-credinţă în cazul în care, la momentul depunerii cererii de înregistrare a ei, solicitantul ştia sau putea şti despre existenţa, inclusiv în străinătate, a unei astfel de mărci ce se bucură de renume în ţara de origine şi este promovată în Republica Moldova sau se negociază o astfel de promovare. La anularea mărcii pe motivul înregistrării ei cu rea-credinţă se va ţine cont în special de faptul dacă marca înregistrată este utilizată pentru produse care generează conflict cu o altă marcă sau dacă titularul mărcii înregistrate utilizează marca doar în scop de blocaj. (2) O marcă înregistrată contrar prevederilor art.7 alin.(1) lit.b), c) sau d) nu poate fi declarată nulă dacă, în urma utilizării, ea a dobîndit, după înregistrare, un caracter distinctiv pentru produsele şi/sau serviciile pentru care a fost înregistrată. (3) În cazul în care motivul nulităţii vizează numai o parte din produsele şi/sau serviciile pentru care marca a fost înregistrată, nulitatea mărcii poate fi declarată numai în privinţa produselor şi/sau serviciilor respective.
|